رایحه‌های اصلی به یاد ماندنی‌ترند
نوشته شده توسط : علیپور

 تولید کجاست؟

رایحه‌های مارک دارای اعتبار و اصلی در چین و تایلند ساخت نمی شوند. زیرا درباره با رایحه و ایجاد آن، چیزی تحت عنوان ذیل مدرک کارشناسی یا این که جواز ایجاد نیست. مثلا، بو‌های فرانسوی در خویش مرزوبوم فرانسه ایجاد میشوند. به این ترتیب، دقت به بارکد میهن ایجاد‌کننده، که معمولاً دو رقم اولیه بارکد میباشد، ضروری میباشد. در اینجا به چندین مثال‌ی آن اشاره میکنیم:

 

بارکد رایحه‌های ساخت گردیده در فرانسه: 30-37

بارکد رایحه‌های ایجاد گردیده در ایتالیا:‌ 80-83

بارکد بو‌های ساخت گردیده در آلمان: 400-440

بارکد بو‌های ایجاد گردیده در بریتانیا: 50

بارکد رایحه‌های ساخت گردیده در اسپانیا: 84

بارکد رایحه‌های ایجاد گردیده در ایالات متحده: 00-09

 

 

  بو را حرکت دهید

محتوای باطن شیشه در شرایطی که قابل رؤیت باشد و شیشه رنگی نباشد، می توانید با حرکت دادن و دیدن حباب‌های ساخت گردیده رایحه اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. در بو‌های اصلی حباب‌ها طی 10 تا 15 ثانیه ناپدید می شوند، در حالی که در بو‌های تقلبی نسبتاًً فورا از میان میروند.

 

  ارزش را مقایسه نمائید

گرچه ارزش گران، مدام نشان‌دهنده‌ی کیفیت وجود ندارد، البته ارزش بسیار ارزان یک اسم تجاری دارای اعتبار، احتمالاً به شما میگوید که‌این کالا تقلبی میباشد. برعکس، ارزش بالای یک جنس نیز، ضمانت‌کننده‌ی اصل بودن آن وجود ندارد. با این‌ درحال حاضر اعتنا به ارزش‌ها و اطلاع از ارزش ظریف رایحه به شما یاری می نماید گزینش صحیح‌تری داشته باشید.

 عطر زنانه خوشبو

 رایحه‌های اصلی به یاد ماندنی‌ترند

یکی‌از عواملی که نشان می دهد عطری اصل میباشد یا این که تقلبی، ماندگاری آن میباشد. شاید بو تقلبی بویی بسیار مشابه یک بو اصلی داشته باشد، البته رایحه اصلی ماندگاری بهتری دارا هستند. ماندگاری به‌این مفهوم که بعداز گشوده شدن درب بو، کالا بتواند رایحه و کیفیت خویش را از 6 تا 18 ماه نگهداری نماید. بو‌های تقلبی معمولاً کیفیت خویش را در وقتی کوتاه‌خیس، از چندین هفته یا این که یک سری ماه از دست میدهند.

 

آزمایش نمائید و بعد از آن خرید نمایید

برای خرید رایحه و ادکلن شتاب نکنید. رایحه‌های تقلبی به جهت‌ ترکیبات ارزان‌ارزش شیمیایی، تولید آلرژی می کنند و عکس العمل‌زا می‌باشند. به همین برهان، می توانید پیش از خرید آن ها را آزمایش فرمائید و در چهره بروز آلرژی از خرید آن‌ پرهیز کنید. آزمایش رایحه همینطور به شما امداد می نماید تا ماندگاری بوی آن را نیز آزمون نمائید و بدانید که یکسری ساعت می تواند بوی خویش را محافظت نماید. اما می دانید که رایحه‌ها بر طبق درصد اسانس و ماندگاری با یکدیگر مختلف میباشند و پرفیوم‌ها با 5 تا 7 ساعت طولانی‌ترین ماندگاری را دارا هستند. به این ترتیب، انتظار ماندگاری تعدادی روزه از یک رایحه بیهوده میباشد و نباید ترازو شما در تشخیص بو تقلبی و اصلی باشد.

 

فراموش نکنید که گزینش رایحه، مستقیماً در تجربیات روزمره‌ی شما مؤثر خواهد بود. براین اساس، وقتی که می خواهید برای خرید عطری هزینه فرمائید، با اعتنا به مورد ها بیان شده، همت نمائید شایسته ترین تعیین را داشته باشید





:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: